CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, 23 June 2011

ape tu KAWAN????

kalo korang ase aq ni kawan ko..bace la ek... ;)



kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah,
habis madu sepah dibuang.......

kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros,
dipandang cantik dipegang sakit.....

kata atuk,
KAWAN tu seperti air
terus mengalir.....

kata nenek,
KAWAN tu bak bulan
dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana....

kate sedare,
kawan tu mcm makanan,
kawan makan kawan!!

kata abang,
KAWAN tu seperti lembu
mengikut saje ape dikata........

kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian
bau je busuk tp sedap dimakan....

kata adik,
KAWAN tu macam biskut
sekejap ade sekejap takde.......

kata aku,
kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH,
UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR,
BAK BULAN, SEPERTI LEMBU,
TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!
dia tetap kawan...
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia
selamanye dia ttp kawan aku..
frenz 4ever...luv u all.. ;) 
idup ni xbermakna kalo kite xda kawan kn..kalo kawan xda kadang2 kita blank..
xtahu nk wat ape,,ase sunyi je..memori2 indh pom xkn tercipta kalo kita xda kawan..
tapi alhamdulillah aq pom ad kawan yg baik..kamceng ngn aq..sekepala ar ngn aq..
aq xkn lupe korg walaupun kita terpisah jauh....aq syg korg sgt2..
arap kite tetap kwan smpai bile2...

dari kiri:yati,la,nina n farhana...mber 1skola

ain...kwn time kcik ag.. :p

dak2 klas 2H12 kt matrik gambang,phg..

yaya,aq,ira,aisyah,anis....geng kt matrik..luv u all..!!



tq sudi kawan ngn aq kongsi suka duka same2..



k la,,stakat ni je la dulu k..salam...






0 comments: